FANDOM

Shake it up-show

Taniec rządzi to serial z serii Disney Channel Original Series stworzony przez Chrisa Thompsona. Premiera odbyła się 7 listopada 2010 na Disney Channel USA.

16 marca 2011 roku został potwierdzony drugi sezon serialu, który miał swoją premierę 18 września 2011 roku w USA, zaś w Polsce zadebiutował 25 lutego 2012 roku.

Był to jedyny serial Disneya jak na razie, który miał więcej niż sześć członków w obsadzie, ale w 3 sezonie się to zmieniło.

Oryginalny odcinek pilotażowy nazywał się Dance, Dance, Chicago i w roki Tinki była Stefanie Scott.

29 września 2011 Disney Channel ogłosił, że zwiększona została liczba odcinków Taniec rządzi 2 sezonu do 26. Druga ścieżka dźwiękowa Shake It Up: Live 2 Dance została wydana 20 marca 2012. 4 czerwca 2012 roku został potwierdzony trzeci sezon serialu, który będzie miał swoją premierę 14 października tego samego roku.

W tym serialu postacie są bardzo podobne do swoich aktorów/aktorek. Rocky i Zendaya są zarówno wegetariankami. CeCe i Bella mają zarówno dysleksję. CeCe (Cecilia) i Bella (Annabelle) zarówno używają pseudonimów, a nie swoich rzeczywistych imion. Ty i Roshon są zarówno tancerzami i raperami.

Davis Cleveland wystąpił w serialu Powodzenia, Charlie! w podwójnej roli, pierwszy raz w odcinku "Sun Show" zagrał rolę Walkera i Flynna Jonesa w crossoverze Charlie Shakes It Up. Zendaya i Caroline wystąpiły w serialu Nadzdolni, a Roshon Fegan w serialu Z kopyta.

ObsadaEdit

GłównaEdit

DrugoplanowaEdit

Linki zewnętrzneEdit